понеділок, 7 січня 2019 р.

МОДУЛЬ 7

Корисні посилання:

 зміст модуля 7


Завдання
Вправа 1. Перегляд прикладів учнівських робіт
Створення вами прикладу учнівської роботи з позиції учня дає змогу перш, ніж пропонувати учням проектні завдання, вирішити, чи ці завдання та вимоги, які ви ставите перед учнями в навчальному проекті, відповідають навчальним потребам, віку та можливостям ваших учнів. Створення такої учнівської роботи допомагає вам визначити, на якому матеріалі та можливих труднощах для учнів потрібно зосередити свою увагу під час навчання. У цьому модулі ви розробите та створите приклад, який допоможе вам продемонструвати, чому саме будуть навчатися ваші учні. Крім того, цей приклад учнівської роботи ви потім презентуєте своїм учням перед тим, як вони, можливо, вперше виконуватимуть самостійно подібну учнівську роботу.
У наступному модулі ви створите інструменти оцінювання такої учнівської роботи та розробите інструктивні матеріали, що допоможуть учням впоратися з проектами.
Вправа 2. Планування прикладу учнівської роботи
При плануванні прикладу учнівської роботи обміркуйте, на які Основні запитання проекту, вимоги освітніх стандартів, навчальні цілі до проекту, навички мислення вищих рівнів та навички 21 століття ви орієнтуєтеся при створенні саме цього прикладу. Потім визначте комп’ютерні технології, які краще за все допоможуть розвинути навички, якими ваші учні мають оволодіти та продемонструвати наприкінці проекту.
Такі комп’ютерні роботи можуть бути створені учнями на різних етапах проекту і з різними цілями. Наприклад, учні можуть створити презентацію на початку навчального проекту для залучення до роботи інших членів громади або ж можуть створити публікацію, щоб звітувати та інформувати про хід та результати дослідження наприкінці проекту.

Завдання на оцінку:


учнівський приклад (або колективний сайт проекту, або колективна презентація, або публікація, або інший запропонований вами продукт комунікації і презентації результатів роботи в проекті)

Немає коментарів:

Дописати коментар