Слєпкань З.І. Методика навчання математики. Підручник для студентів. 2006
Бевз Г.П. Методика викладання математики. Підручник, 1989URL (веб-посилання)
Лов'янова І.В. Професійно спрямоване навчання математики у профільній школі: теоретичний аспект. Монографія
ЗМ 1. Профільна диференціація навчання математики у старшій школі
ЗМ 2. Методика навчання окремих тем курсу алгебри і початків аналізу на різних рівнях математичної підготовки
Функції в курсі алгебри і початків аналізу. Повторення і
розширення відомостей про функції. Властивості основних видів функцій: пряма
пропорційність, обернена пропорційність, степенева функція. квадратична,
дробова функції.
Методика вивчення загально функціональних понять. Формування
світогляду учнів, реалізація міжпредметних зв’язків, прикладна спрямованість
при вивченні функцій.
Степенева функція в шкільному курсі алгебри і початків аналізу. Методика вивчення тригонометричних функцій числового аргументу. Побудова графіка тригонометричних функцій на прикладі y=sin x. Дослідження властивостей тригонометричних функцій y=cos x, у=tg x, y=ctg x. Методика вивчення показникової функції. Методика вивчення логарифмічної функції
творчі роботи студентів:
Рівняння, нерівності, системи в курсі алгебри і початків
аналізу, методи їх розв’язування.
Методика вивчення ірраціональних рівнянь що розв’язуються за означенням та за типами. Методика вивчення ірраціональних нерівностей.
Методика вивчення показникових рівнянь і нерівностей
Методика вивчення логарифмічних рівнянь і нерівностей.
Методика вивчення систем рівнянь.
Вражена
ВідповістиВидалити